Locations 2011 yılında, yeni kuşak danışmanlık anlayışı ile “taşınmaz” ve “perakende” kavramlarını sentezleyerek markaların mağaza yeri ihtiyacını rasyonel bir biçimde karşılamaya odaklanan bir gayrimenkul danışmanlığı olarak kuruldu.
Hedef Kitle, Marka Karakteri, Mağaza Karması, Marka Sinerjisi, Rekabet, AVM vb. Perakende kavramları hakkında bilgi birikimi, özenli teknik değerlendirme ve analizler, perakende lokasyonu konusunda derin iç görü gerektiren bu yeni kuşak danışmanlık, “doğru mağaza yeri” talebine akılcı ve etkili çözümler üretir.
Kuruluştan günümüze 10.000’den fazla mağaza sunumu, imzalanan 2000’den fazla kontrat
Piyasa verilerini takip ederek doğru mağazayla doğru perakendeciyi eşleştirme
İhtiyaca odaklanarak sürdürülebilir kiracılık ilişkisi kurulmasına aracılık etme